Telefon: 40631000
NB! IKKE send MMS / SMS til dette nummeret – de blir ikke mottatt!
E-post: post@numedalfiber.no
Åpningstider:
Alle hverdager 0800 – 1600. I denne tiden tar vi i mot alle typer henvendelser.
Teknisk kundestøtte:
Alle hverdager 1600 – 2000 og lørdag/søndag kl 10:00 – 14:00. I disse åpningstidene behandler vi kun henvendelser om teknisk kundesupport.
Dersom du er RiksTV kunde så skal du kontakte RiksTV for brukerstøtte eller spørsmål relatert til RiksTV tjenestene. Ring 210 10 210.
NUFI bistår ikke med kundestøtte på løsninger levert av andre eller utstyr som er kjøpt inn privat. Henvendelser om problemer med dette rettes til de som har solgt løsningen.
Kundebehandler og regnskapsassistent
Telefon: 40 63 10 00
E-post: hassana.nilsen@numedalfiber.no
Bankvegen 1, 3623 Lampeland
Vi kanaliserer mest mulig av våre inntekter tilbake til våre eiere som er e-verkene i dalen. På denne måten bidrar vi til at verdiene som genereres i Numedalen forblir i Numedalen.
I tillegg til å være en bedrift som må drive forretning har vi også et samfunnsoppdrag. Vi skal forsøke å tilrettelegge for at så mange som mulig har tilgang til en moderne infrastruktur, og vi har bidratt til at det er brukt mye penger til bygging til områder som ingen andre kommersielle aktører ville brukt penger og tid på.
NUFI er en lokal aktør i Numedal. Som en lokal aktør kjenner vi dalen og dens innbyggere, og vi har en nærhet til våre kunder som skiller oss fra de store aktørene.
Hos oss treffer du mennesker med lokalkunnskap når du ringer. Vi lover at du aldri skal måtte taste masse valg i automatiserte menyer eller at du må forholde deg til en robot hos oss. Vi streber etter at du skal få raske og gode svar av en ekte person med hjertet i bygda.
Postadresse:
Postboks 11, 3621 Lampeland
Besøksadresse:
Bankvegen 1, 3623 Lampeland.
Firmapost:
post@numedalfiber.no
Sentralbord:
40631000
(Åpent på hverdager 08:00 – 16:00)